Algemene voorwaarden

Ook Shine heeft bepaalde voorwaarden, zoals de retourregeling of verzendkosten. Hieronder proberen we al deze zaken voor jou te beantwoorden. Mocht je nog vragen hebben dan kan je contact opnemen via het contactformulier, die te vinden is op de hoofdpagina!

1. Bezorgen

 Shine bezorgt alleen binnen Nederland. 

2. Verzendkosten

 De verzending van de box is gratis.

3. Verzending

 Wanneer de box bestelt wordt, stuurt Shine een bevestigingsmail. Binnen twee dagen komt dan ook het betaalfactuur voor de box. De box wordt het eerstvolgende verzendmoment (dinsdag of vrijdag) na bestelling verzonden. Je ontvangt dan ook een mail wanneer de box verzonden is. 

4. Leveringstijd

 Zodra de box verzonden is duurt het 3 tot 5 werkdagen voordat de box binnen is. 

5. Track & trace

 Bij Shine ontvang je geen track & trace. Wel ontvang je een bevestigingsmail dat de box besteld is en krijg je een mail wanneer de box verzonden is. Ook vragen wij bij je na of de box goed en tijdig is binnengekomen. 

6. Retour

 Boxen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd, mits de box en de producten nog in goede staat zijn. Individuele producten, gebruikte producten of kapotte producten kunnen niet retour of geruild worden als het tegenvalt. 

7. Aansprakelijkheid

 Shine is niet aansprakelijk voor wat er met de box gebeurt tijdens het transport. Ook is Shine niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen, als allergische reacties, die kunnen ontstaan door het gebruik van de producten. 

8. Klachten

Voor klachten kan je altijd terecht bij Shine. Er kan contact opgenomen worden via het contactformulier op de hoofdpagina of je kan mailen naar informatieshine@gmail.com. Binnen het team zal er dan besproken worden wat er met de klacht wordt gedaan. Wij kunnen niet garanderen dat wij iets voor je kunnen betekenen, maar we zullen altijd ons best doen u zo goed en ver mogelijk te helpen.